zondag 24 januari 2016

Melody of aging



Vorige week ben ik naar een balletvoorstelling geweest. Het was schitterend! Ik realiseerde me toen ook dat ik dit veel te weinig doe. Als ik één goed voornemen voor 2016 moet noemen, dan is het dat ik vaker naar een dansvoorstelling zal gaan.

Door deze voorstelling kwam ik tevens op de vraag of het verouderingsproces ook in een balletuitvoering weergegeven kan worden. Dat blijkt mogelijk te zijn... en hoe. Ik kwam uit bij 'The melody of Aging'  van Ish Ait Hamou en Fabrice Nsalambi. In deze uitvoering begint een 80 jarig stel aan hun laatste dans. De dans voert hen terug naar hun jeugd en de verschillende fases in hun leven.






De video 'The melody of aging' vind je HIER.

Let ook op de geweldige decors, de styling en de prachtige muziek ('Bird gerhl' van Antony and The Johnsons).

Luister, kijk en geniet.

Voor als je er ook geen genoeg van kan krijgen: 'Bird gerlh' van Antony and The Johnsons:











Geen opmerkingen:

Een reactie posten