dinsdag 17 november 2015

Hip Hurray for Hutton!


Lauren Hutton by Nico - Harper’s Bazaar Spanje - mei 2013


We have to be able to grow up. 
Our wrinkles are our medals of the passage of life. 
They are what we have been through and who we want to be. 
I don't think I will ever cut my face, because once I cut it, I'll never know where I've been.

- Lauren Hutton - 


Vandaag viert Lauren Hutton haar 72e verjaardag. Dat is dus een goede gelegenheid om haar hier in het zonnetje te zetten. Lauren brak in de jaren '60 door als model. Zij werd al snel een veelgevraagd model en Lauren heeft inmiddels de meeste Vogue-covers op haar naam staan. Naast haar succesvolle modellencarrière wist Hutton ook een carrière als filmactrice op te bouwen. Eén van haar bekendste rollen is die naast Richard Gere in An American Gigolo (1980). 

                                                      
Lauren was als jong model al een oogverblindende schoonheid en op haar 72e is zij dat nog steeds. Haar charme is, dat zij precies weet haar staat, doet wat ze leuk vindt en dat zij niet wanhopig probeert er veel jonger uit te zien. Dat maakt haar een tijdloze schoonheid.

                                Lauren Hutton 1975 - 1985 - 1995 - 2005  (Foto's: Getty Images)



Happy Birthday, dear Lauren!




We moeten in staat zijn om op te groeien.
De rimpels zijn onze medailles voor de reis door het leven.
Ze zijn wat we hebben meegemaakt en wie we willen zijn.
Ik denk niet dat ik ooit zal laten snijden in mijn gezicht, want zodra ik erin laat snijden, zal ik nooit weten waar ik ben geweest.

- Lauren Hutton -






Geen opmerkingen:

Een reactie posten